Mica fiind, parintii nu ma lasa sa merg de capul meu la mare. In situatia mea mai sunt destui , asa ca am gasit cazare, mancare si ne-am ocupat de tot. Nu ne  mai trebuie decat un profesor insotitor care sa zambeasca frumos. Evident ca i-am plati cazarea, mancarea si transportul dar culmea e ca nu-l gasim!

Serios acum, inteleg ca e responsabilitatea mare si toate astea dar stiam ca e criza. Nu au bani de concedii, li se taie din salariu, fac greva amenintand ca ingheata anul dar refuza un concediu platit la mare.

Eu aici nu vad decat 2 variante: ori suntem noi atat de indezirabili incat e responsabilitatea si efortul prea mare (nu prea cred) ori sunt ei atat de plini de bani din meditatii si cadouri incat nu le mai pasa de o saptamana pe litoralul romanesc.

Care o fi adevarul?

